Panie, ktoś pan i o czym ten blog?

Nazywam się Maciej Czeremski i jestem pracownikiem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na co dzień zajmuje się… marketingiem? No, właśnie nie. Nie marketingiem, tylko teorią mitu. W pewnym momencie zaczęło mnie jednak interesować czy można zaaplikować specyficzne dla mitu mechanizmy semiotyczne i kognitywne do komunikacji marketingowej. W 2016 roku wydałem książkę poświęconą tym zagadnieniom (Strategia mitu w marketingu. Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i ewolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką).

Od tego momentu, co jakiś czas, różni ludzie pytali mnie dlaczego nie mam bloga związanego z tą samą tematyką. Blogi nie są jednak naturalnym środowiskiem mojego funkcjonowania i chwilę trwało zanim zrozumiałem, że być może rzeczywiście warto się tym zająć. Postanowiłem spróbować i o to jest – blog poświęcony zasadom myślenia mitycznego i ich zastosowaniu w komunikacji marketingowej oraz szeroko rozumianym okolicom tych zagadnień.

A o tym dlaczego w ogóle mit i marketing powinny się polubić możesz przeczytać w poście zero "Ale o co chodzi?". 






0 komentarze:

Prześlij komentarz