Nazywam się Maciej Czeremski i jestem pracownikiem naukowym
Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na co dzień zajmuje się… marketingiem? No, właśnie
nie. Nie marketingiem, tylko teorią mitu. W pewnym momencie zaczęło mnie jednak
interesować czy można zaaplikować specyficzne dla mitu mechanizmy semiotyczne i
kognitywne do komunikacji marketingowej. W 2016 roku wydałem książkę poświęconą
tym zagadnieniom (Strategia mitu w marketingu. Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i ewolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką).
Od tego momentu, co jakiś czas, różni ludzie pytali mnie dlaczego
nie mam bloga związanego z tą samą tematyką. Blogi nie są jednak naturalnym
środowiskiem mojego funkcjonowania i chwilę trwało zanim zrozumiałem, że być może
rzeczywiście warto się tym zająć. Postanowiłem spróbować i o to jest – blog poświęcony
zasadom myślenia mitycznego i ich zastosowaniu w komunikacji marketingowej oraz
szeroko rozumianym okolicom tych zagadnień.
A o tym dlaczego w ogóle mit i marketing powinny się polubić możesz przeczytać w poście zero "Ale o co chodzi?".
I gdzie Pan zniknął to jest bardzo fajny i przydatny blog :) Daniela Dzienniak-Pulina Uniwersytet Śląski :)
OdpowiedzUsuń